Live

CNAIR îl contrazice pe Grindeanu: Taxa de la Fetești rămâne obligatorie

Data actualizării: Data publicării:
Taxa de pod de la Fetești a fost suspendată de la 1 iunie. FOTO: Facebook / CNAIR

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a comunicat că, în prezent, plata taxei de pod de la Fetești rămâne obligatorie, chiar dacă ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a solicitat miercuri ca aceasta să fie suspendată, informează Agerpres.

"În prezent taxa de pod la Feteşti este obligatorie, având în vedere faptul că pentru suspendarea achitării acesteia sunt necesare anumite demersuri juridice. Astfel, până la suspendarea efectivă a taxei de trecere a podurilor dunărene, cei care le tranzitează trebuie să achite această taxă, în caz contrar fiind emis PVC (Proces Verbal de contravenţie)", avertizează reprezentanţii CNAIR.

Miercuri, Sorin Grindeanu a anunțat că i-a solicitat directorului CNAIR, Cristian Pistol, să suspende taxa de pod de la Fetești până la finalizarea lucrărilor din zonă.

"Împreună cu domnul Pistol, având totuşi o perioadă în care intrăm în zona estivală, având în vedere că există aceste lucrări pe podul de la Feteşti, braţul Borcea şi care vor crea un disconfort în perioada următoare, l-am rugat pe domnul Pistol să ia în calcul următorul lucru. Pe această perioadă până la terminarea lucrărilor să vedem dacă putem şi cred că putem să eliminăm taxa de pod", a declarat Grindeanu.

Editor : D.R.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Grindeanu e sigur că banii din PNRR pentru infrastructura rutieră vor fi folosiți integral. „Am semne de întrebare pe zona CFR”

Care este stadiul lucrărilor pe secţiunea Tigveni - Curtea de Argeş a Autostrăzii A1 Sibiu - Piteşti. Anunțul CNAIR

Sorin Grindeanu propune ca Centura Capitalei să treacă în administrarea Primăriei București

Ciolacu: Autostrada Comarnic-Braşov se va face în parteneriat public-privat, fiindcă sunt în jur de 4-5 miliarde de euro

Partenerii noștri