BRĂILA. Proiect de milioane, lucrare de mântuială

Data publicării:
sina tramvai

Reabilitată și redată circulației în urmă cu aproximativ patru luni, artera are deja denivelări și probleme la calea de rulare a tramvaiului.

Ana-Maria Dobre-reporter Digi24: "Deși, prin proiect, liniile de tramvai au fost prevăzute cu un sistem antivibrație, se pare că la nici jumătate de an, acesta a cedat. Din această cauză, calea de rulare a tramvaiului care ar fi trebuit să fie cât se poate de silențioasă a început să trepideze din nou, de parcă nici nu a fost reabilitată".

Aurel Simionescu - primarul muncipiului Brăila: "Le-am cerut celor de la construcții să refacă partea de mastic, ce este acolo și, în același timp, în câteva zile să avem o expertiză vizavi de ce s-a întâmplat".

În timp ce angajații societății de trasport în comun spun că masticul e de vină, reprezentanții firmei care au executat lucrările dau vina pe tramvaiele vechi.

Aanei Ioan Sebastian - manager proiect: "Eu cred că au avut un tramvai defect și a scos masticul ăla".

Costel Cireașă - inginer, director tehnic „Braicar" Brăila: "Tramvaiele nu au cum să facă acest lucru. Bandajul tramvaiului nu este mai lat decât șina de tramvai. Are și un anumit profil. Nu are cum să intre în contact cu partea de mastic".

Iuliana Neagu - director Direcția Fonduri europene: "S-a decis că se vor reface lucrările de către constructor. Se începe cu curățare, în cel mai scurt timp, asta depinzând de perioada lor de aprovizionare cu acest mastic. E nevoie de mastic pe vreo şapte km de umplut".

Ana-Maria Dobre - reporter Digi24: "Așa arată masticul, un material special folosit în izolație care face diferența dintre liniște și zgomot".

"Se aude într-adevăr gălăgia tramvaielor, am zis că dacă sunt șine noi, nu vor mai fi probleme" spune un brăilean.

"Seara e vibrația cea mai puternică" povesteşte alt localnic.

Iar problemele nu se opresc aici.

"Când plouă, la toate trecerile de pietoni, exact la intrarea pe trecerea de pietoni, apa băltește, nu se scurge în rigolă. Canalizarea e mai sus și se face baltă" explică un trecător.

"Când a fost zăpadă au intrat utilaje grele de deszăpezire, a cedat sudura, de atunci noaptea trec mașinile în viteză și se aude un zgomot foarte mare, nu ne putem odihni din cauza asta" declară alt brăilean.

Proiectul de reabilitare a bulevardului Dorobanţi a avut o valoare de 22 milioane de euro, bani proveniți în mare parte din fonduri europene și a fost finalizat la începutul acestui an, după un an de întârziere.

reporter: Ana-Maria Dobre
operator: Luigi David

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum se calculează punctajul lunar la pensie în 2025. Ce trebuie să știi ca să nu pierzi bani
Digi FM
Andrew, fiul Ozanei Barabancea, a făcut ieri infarct, la numai 24 de ani: “Nu trebuie să te suprasoliciți...
Pro FM
I-a fost infidel, dar iubirea lor nu s-a stins. Jon Bon Jovi, mesaj emoționant la aniversarea a 36 de ani de...
Film Now
Christina Applegate a dezvăluit că tatăl ei s-a stins din viață: „Este prima dată când chiar am plâns”
Adevarul
Ucraina urmează să semneze acordul privind resursele minerale cu SUA
Newsweek
Casa de Pensii, vești proaste despre mica recalculare. Pensionarii au pierdut deja 1.000 de lei
Digi FM
Prințul William și Kate Middleton, 14 ani de la nuntă. S-au îndrăgostit în timpul studenției, și-au făcut o...
Digi World
De ce uităm unde am pus cheile sau ochelarii? Știința neatenției e ușor de explicat
Digi Animal World
Ea este omida „colecționară de oase”. Insectă rară din Hawaii care trăiește printre păianjeni și își poartă...
Film Now
Gary Oldman i-a cerut scuze lui Demi Moore pentru comportamentul distructiv, în timp ce filmau „The Scarlet...
UTV
Laura Cosoi și familia ei au fost afectați de pana de curent care a paralizat Spania și Portugalia: „Am trăit...