Micile afaceri de succes create de șinele de tramvai vechi și periculoase din București

Data publicării:
tramvai
Foto: Captură de video

Bucureștiul are 50 de kilometri de șine de tramvai vechi și periculoase. Sunt cârpite, rupte si strâmbe. Pe toate traseele degradate, mașinile se aleg cu avarii, unele chiar cu anvelopele tăiate. Vă arătăm starea șinelor vechi și periculoase din Capitală, în reportajul următor.

Strada Lizeanu, București, 2021. N-a fost război în zonă din 1944, dar șinele de tramvai par bombardate. Din loc în loc sunt rupte. Pe sute de metri, sunt strâmbe, sudate grăbit, cârpite. Iar platbanda e roasă de rugină, periculos de ridicată și taie precum cuțitul.

Șofer: Foarte periculoasă! Ne fuge mașina, practic. Ne alunecă roțile. E foarte riscantă. Ar trebui scoasă, probabil, și refăcută cumva. Nu știu...

Șofer: Linia asta de tramvai trebuie desfințată, vă rog! Asta e un obstacol pentru circulație!

Șofer: E groaznică! Păi asta taie și cauciucuri, face și accidente. Fac accidente oamenii din cauza asta.

Vulcanizarea, afacerea de lângă șina de tramvai

Șinele distruse și păguboase au creat, în timp, mici afaceri. Pe șina Căii Dudești, doar între Dristor și mall Vitan, sunt două vulcanizări. Pe strada Lizeanu, de-a lungul șinei de tramvai alte două.

Și, desigur, în toate vulcanizările este vizibil și bilanțul șinelor proaste: grămezi de anvelope găurite, tăiate, sparte.

PMB n-are bani pentru calea ferată din oraș

Despre șinele periculoase, primarul Nicușor Dan, precizează clar: nu sunt bani pentru altele noi, deocamdată.

Nicușor Dan, primarul general al Capitalei: Proiectele există. Știm exact care sunt cei 50 de kilometri unde trebuie să intervenim, numai că nu avem bani. Reabilitarea unei linii de tramvai costă 7 milioane de euro pe km, dacă vrei sa faci serios. Toate liniile de tramvai sunt incluse în PNRR, în solicitarea noastră pentru PNRR. O să vedem varianta finală a PNRR-ului sau a fondurilor structurale care or să vina imediat după PNRR.

Editor : A.P.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri