Miliardarul care merge cu cea mai ieftină mașină din lume, deși deține doi producători auto de lux. Modelul costă doar 2.000 de dolari

Data actualizării: Data publicării:
Ratan Tata, la lansarea modelului Nano.
Ratan Tata, la lansarea modelului Nano. Foto: Profimedia

Magnatul indian Ratan Tata a fost filmat mergând cu una dintre cele mai ieftine mașini din lume. Modelul Nano a fost scos la vânzare cu 1979 de dolari, relatează BBC.

Ratan Tata deține Grupul Tata, care produce modelul Nano. Dar grupul deține, de asemenea, producătorul auto de lux Jaguar Land Rover.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Ratan Tata este cunoscut pentru stilul său de viață simplu, în ciuda averii sale uriașe. Nano a fost proiectul său de suflet, pentru că a fost conceput ca o mașină pe care să și-o permită și indienii cu venituri mici.

Nano a fost lansat în 2009, modelul de bază costând doar 100.000 de rupii (1.979 dolari). Dar după succesul și euforia inițiale, marca a început să piardă teren în fața altor producători din cauza unor probleme legate de producție și marketing. Producția a fost întreruptă după 10 ani.

Apariția magnatului de 84 de ani la hotelul de lux Taj în micuța mașină și fără agenți de securitate a făcut furori pe internet, după ce o înregistrare video a apărut pe rețelele sociale.

Utilizatorii i-au lăudat alegerea și au spus că este vorba despre „o lecție de simplicitate”. Alții au spus că Ratan Tata este „o legendă”.

„Ratan Tata cucerește din nou inimile tuturor”, a scris un alt utilizator.

Miliardarul a scris recent pe o rețea socială despre modelul Nano și a povestit de ce această mașină este ceva special pentru el.

Pe de altă parte, în ultima vreme au apărut relatări care sugerează că grupul Tata plănuiește să relanseze Nano, dar de data aceasta ca mașină electrică. Multe firme au încercat să intre pe piața în creștere a mașinilor electrice, dar experții spun că India trebuie să investească masiv în stații de încărcare și managementul lanțului de aprovizionare pentru a face din mașinile electrice o opțiune viabilă pentru producătorii de mașini.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri