Sari la conținut

Black Friday | Campionat de cumpărături-viteză

Cel mai mare magazin online din România a vândut, în primele patru ore de la startul promoţiilor de Black Friday, produse de peste 30 de milioane de euro. Românii n-au fost interesaţi doar de gadgeturi, televizoare şi electrocasnice.

Am vândut până la ora 11:00 255 de lingouri de aur în greutate de 2,5 kg. Am vândut 15 maşini, am avut o comandă plasată din aplicaţia mobilă pentru un Mercedes de 48 de mii de euro”, spune Iulian Stanciu, director general magazin online.

De Black Friday, sala de şedinţe din sediul aceluiaşi magazin online e un adevărat centru de comandă. Iar cei mai solicitaţi angajaţi sunt cu siguranţă cei care lucrează în call-center.

În sală, lucrează 200 de operatori de call-center, pregătiţi să preia solicitările clienţilor, însă dacă doriţi să vă asiguraţi că nu veţi rata produsul la promoţie, atunci cel mai eficient este să-l comandaţi online.

Şi nu au fost deloc puţine - la opt ore de la startul campaniei, site-ul companiei înregistrase peste 3,6 milioane de vizitatori.

La finalul zilei, ne aşteptăm să vedem vânzări în valoare de 200 de milioane de lei, 650 de mii de produse care vor pleca spre clienţi în următoarele zile”, mai spune Alexandru Niculescu, director operaţional magazin online.

Şi un magazin foto-video a primit într-o oră comenzi de peste zece milioane de lei, cât întregistrează într-o zi întreagă, de obicei.

Marian Alexiu, director general magazin foto-video: „Dimineaţă la prima oră demult nu am mai văzut aşa aglomeraţie în faţa magazinului”.

Alţi patroni au observat anul acesta o schimbare a comportamentului clienţilor. „Au fost mai mulți pe online decât în magazin”, spune Cristian Neagu, director de magazin.

Nu toţi cumpărătorii au găsit însă chilipirurile promise.

Reporter: Ce cumpăraţi?
Cumpărător: Două aspiratoare.
Reporter: Două? Erau la ofertă?
Cumpărător: Da, erau la ofertă.

Cumpărător: Voiam să cumpăr un congelator, nu mai văd oferta care era aseară, aici e mai mult decât era aseară. Aici apare 12,49 și îl văzusem la șapte și ceva.

Cumpărător: Se găsește ce îți dorești dar prețurile sunt cele de săptămânile trecute nu e nici o diferență.

În medie, un român alocă pentru cumpărăturile de Black Friday din acest an în jur de 100 de euro, potrivit estimărilor unui procesator de plăţi online.

Cumpărăturile de Black Friday continuă şi la această oră, iar bilanţul parţial e impresionant. Spre exemplu, eMag a vândut, în doar opt ore, peste 400 de mii de produse în valoare de 160 de milioane de lei. Au fost comandate parfumuri, televizoare, cărţi, jucării, telefoane mobile, aur şi chiar maşini. 30 de autoturisme au fost vândute până la ora 16:00, din care unul are preţul de peste 85 de mii de euro. Este cea mai mare tranzacţie online făcută până acum. Cifre mari şi pentru magazinul foto-video F64, care a dat startul promoţiilor încă de aseară. În primele 12 ore, au fost plasate 5.500 de comenzi, în valoare de nouă milioane de lei. Cel mai scump produs vândut a fost un obiectiv foto de aproape 20 de mii de lei. La PC Garage, cele mai căutate au fost laptopurile, plăcile video, procesoarele, televizoare LED şi smartphone-urile. Cel mai scump produs vândut a fost un televizor de nouă mii de lei.

Etichete: clienţi , magazine , cumparatori , reduceri , Black Friday , comenzi , magazine online

Pe aceeași temă
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level, civicCookieControl, m2digi24ro, stickyCookie
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale