USR critică decizia lui Iohannis: A ratat şansa de a limita dezastrul produs de PSD

dan barna

USR consideră că este regretabil că preşedintele Klaus Iohannis a ratat şansa de a limita dezastrul produs de PSD, că a ratat şansa de a-şi folosi atribuţiile constituţionale legitime de a desemna un premier decent, subliniind că „o altă şansă pentru PSD înseamnă că România rămâne din păcate şi în perioada următoare pradă capriciilor medievale ale unui Liviu Dragnea care ne împinge cu fiecare zi mai departe de Europa”.

dan barna

„Biroul Naţional al Uniunii Salvaţi România consideră că propunerea din partea coaliţiei PSD-ALDE pentru funcţia de prim-ministru al României - Vasilica Viorica Dăncilă - nu respectă criteriile de competenţă enunţate public de preşedintele Klaus Iohannis. USR constată că singurul criteriu de alegere a premierului la PSD este obedienţa faţă de liderul suprem şi satisfacerea intereselor acestuia de a scăpa de justiţie şi de a-şi menţine averea”, se arată într-un comunicat al USR.

USR precizează că, anul trecut, Viorica Dăncilă s-a remarcat ca o susţinătoare înflăcărată a OUG 13 şi a tuturor modificărilor legilor justiţiei, prin declaraţii şi scrisori în Parlamentul European, legate de protestele civice.

„România avea nevoie de un premier din afara coaliţiei toxice PSD-ALDE care să guverneze pentru interesele cetăţenilor şi pentru prosperitatea ţării. Preşedintele a avut o şansă şi a decis să o dea PSD-ului”, a declarat preşedintele USR, Dan Barna.

„Este regretabil că Preşedintele Johannis a ratat şansa de a limita dezastrul produs de PSD, a ratat şansa de a-şi folosi atribuţiile constituţionale legitime de a desemna un premier decent. O altă şansă pentru PSD înseamnă că România rămâne din păcate şi în perioada următoare pradă capriciilor medievale ale unui Liviu Dragnea care ne împinge cu fiecare zi mai departe de Europa”, se mai arată în comunicat.

USR precizează că nu va vota „Guvernul Dragnea 3” şi va lupta în continuare în Parlament şi în stradă pentru a bloca iniţiativele periculoase iniţiate de actuala majoritate.

Preşedintele Klaus Iohannis a anunţat, miercuri seară, că a decis să mai dea PSD o şansă şi să o desemneze premier pe Viorica Dăncilă. El a mai spus că PSD va trebuie să demonstreze şi că va face ceea ce a promis.

Sursa: News.ro