Soluția ingenioasă găsită de Bulgaria pentru a construi autostrăzi

Data actualizării: Data publicării:
autostrada germania

Proiectele de drumuri din Bulgaria vor fi în conformitate cu intensitatea traficului și vor fi construite pe mai mulți ani.

Infrastructura rutieră din Bulgaria va fi proiectată în funcție de intensitatea traficului de 30 de ani, potrivit Novinite.com. Aceasta este noua Ordonanță privind proiectarea drumurilor, care a fost deja promulgată în Monitorul Oficial, a anunțat Ministerul Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice.

Sunt introduse cerințe sporite privind drenajul carosabilului, cu scopul de a evita colectarea apei. În zonele cu trafic mai complex, iluminatul va fi furnizat pentru a asigura o mai mare vizibilitate și siguranță. Această cerință se aplică atât la intersecțiile autostrăzilor, cât și la intersecțiile rutiere ale drumurilor de primă clasă.

Noua reglementare oferă o mai mare libertate în determinarea vitezei de proiectare pentru fiecare clasă de drum, în funcție de funcțiile de transport și de particularitățile terenului. Dacă autostrada trece printr-un teren plan, viteza de proiectare va fi de 140 km/h, în terenul de deal - 130 km/h, iar în munte - 120 km/h.

În condiții grele de teren, autostrăzile pot fi proiectate cu o viteză de proiectare de 100 km/h și drumuri de viteză cu o viteză de proiectare de 90 km/h.

Zone de siguranță vor fi instalate pe autostrăzi și drumuri. Scopul este de a proteja atât șoferii, cât și pasagerii și oamenii de pe parcările de pe marginea drumului, terenurile de agrement, zonele pietonale etc. atunci când vehiculele părăsesc autostrada.

Spațiul din jurul autostrăzilor trebuie să aibă o lățime de 16 m la o viteză maximă de 140 km, pentru drumurile de viteză - 13 m la o viteză maximă de 120 km / h. Drumurile de primă clasă, de clasa a doua și de clasa a treia trebuie să ofere 8 metri. Lățimea poate fi mai mică dacă sunt introduse limite locale de viteză într-o anumită zonă.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri