Cea mai cunoscută băutură carbogazoasă își schimbă înfățișarea

Data publicării:
coca cola

Foto: businessinsider.com

Coca-Cola a anunțat luni că dozele și sticlele de Coca-Cola, Cola Zero, Cola Diet și Cola Life o să sufere o schimbare radicală. Începută în Mexic și ulterior extinsă pe piețe suplimentare pe parcursul lui 2016 și 2017, ambalajul va include acum un disc mare roșu pe eticheta fiecărei sticle.

Compania promite clienții că vor putea să spună cu ușurință diferențele dintre trăsături datorită codurilor de culoare din vârfurile băuturilor – roșu pentru Coca-Cola cu gust original, negru pentru Cola Zero, argintiu pentru Cola Light/Diet și verde pentru Cola Life. Cu toate acestea, discul roșu dominant în noul design estompează o parte din diferențele dintre produse deoarece unifică linia mărcii comerciale.

Noul design face parte din campania Coca-Cola „Taste the Feeling” („Savurează sentimentul”), fiind prima dată când toate mărcile comerciale Coca-Cola sunt prezentate într-o singură campanie.

Strategia este de a „face un pas spre adoptarea deplină a unui singur brand, unind familia Coca-Cola sub o singură identitate vizuală, ca să fie mai ușor pentru consumator să aleagă băutura preferată, Cola-Cola cu sau fără calorii, cu sau fără cofeină”, explică Marcos Quinto, director de marketing.

În mod tradițional, compania s-a abținut să grupeze mărcile sale comerciale din cauza fricii că acest lucru ar micșora brand-ul. Cu toate acestea, compania se bazează în acest moment pe băuturile considerate mai sănătoase decât omonimul dulce pentru a da companiei un impuls al reputației(și a vânzărilor.)

În 2015, consumul de Coca - Cola din SUA a scăzut cu 1% în volum, în SUA, potrivit unui raport făcut de Beverage Digest .

Cu o cerere tot mai mare pentru băuturi cu conținut caloric mai mic și mai puțin dulci, băuturile carbogazoase cu zero calorii, cum ar fi Coca-Cola Diet, par a fi o soluție evidentă. Cu toate acestea, aceste branduri nu au atins întotdeauna succesul dorit, consumul de Cola Diet fiind mai mic decât Coca-Cola în 2015, cu o scădere de 5,6%. În aceeași perioadă, consumul de Coca-Cola Zero a crescut cu 0,5%.

Cum americanii beau mai puțin suc, companiile Pepsi și Coca-Cola au fost nevoite să găsească noi modalități de a atrage mai mulți clienți prin pregătirea nutrițională. Opțiunile sănătoase sunt esențiale pentru viitorul afacerilor.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
A murit românul care a vândut NATO rușilor. Mihai Caraman, spionul care a pus „pe tavă” sovieticilor cele mai...
Digi FM
Iubire și flori pentru Celine Dion, la Paris. Fani din toată lumea au așteptat-o la hotel, ea, emoționată de...
Pro FM
Bebe Rexha, pozată de paparazzi în costum de baie, în Mykonos. Ce poze a pus ea pe Instagram
Film Now
Josh Hartnett, despre sfatul „inutil” pe care l-a primit de la colegul din „Oppenheimer”, Mat Damon...
Adevarul
Motivul pentru care Donald Trump refuză o dezbatere faţă în faţă cu Kamala Harris
Newsweek
România lansează la apă o navă de logistică pentru un grup de luptă al Olandei. Costă 375.000.000 €
Digi FM
Radu Ștefan Bănică și-a găsit mașina vandalizată: „Am văzut că e înclinată într-o parte, a fost un cuțit...
Digi World
Ce se poate întâmpla dacă iei mai mult paracetamol decât e recomandat. Ce să nu faci cu niciun chip dacă iei...
Digi Animal World
Momentul când o turistă este mușcată de calul Gărzii Regale Britanice. Femeia a leșinat în mijlocul mulțimii
Film Now
Sandra Bullock își aniversează ziua de naștere, prima după moartea iubitului ei: „Nu ascunde că a fi tristă...
Harvey Weinstein
Harvey Weinstein a fost transferat din închisoare în spital. Producătorul de la Hollywood are COVID-19 şi...