Cea mai cunoscută băutură carbogazoasă își schimbă înfățișarea

Data publicării:
coca cola

Foto: businessinsider.com

Coca-Cola a anunțat luni că dozele și sticlele de Coca-Cola, Cola Zero, Cola Diet și Cola Life o să sufere o schimbare radicală. Începută în Mexic și ulterior extinsă pe piețe suplimentare pe parcursul lui 2016 și 2017, ambalajul va include acum un disc mare roșu pe eticheta fiecărei sticle.

Compania promite clienții că vor putea să spună cu ușurință diferențele dintre trăsături datorită codurilor de culoare din vârfurile băuturilor – roșu pentru Coca-Cola cu gust original, negru pentru Cola Zero, argintiu pentru Cola Light/Diet și verde pentru Cola Life. Cu toate acestea, discul roșu dominant în noul design estompează o parte din diferențele dintre produse deoarece unifică linia mărcii comerciale.

Noul design face parte din campania Coca-Cola „Taste the Feeling” („Savurează sentimentul”), fiind prima dată când toate mărcile comerciale Coca-Cola sunt prezentate într-o singură campanie.

Strategia este de a „face un pas spre adoptarea deplină a unui singur brand, unind familia Coca-Cola sub o singură identitate vizuală, ca să fie mai ușor pentru consumator să aleagă băutura preferată, Cola-Cola cu sau fără calorii, cu sau fără cofeină”, explică Marcos Quinto, director de marketing.

În mod tradițional, compania s-a abținut să grupeze mărcile sale comerciale din cauza fricii că acest lucru ar micșora brand-ul. Cu toate acestea, compania se bazează în acest moment pe băuturile considerate mai sănătoase decât omonimul dulce pentru a da companiei un impuls al reputației(și a vânzărilor.)

În 2015, consumul de Coca - Cola din SUA a scăzut cu 1% în volum, în SUA, potrivit unui raport făcut de Beverage Digest .

Cu o cerere tot mai mare pentru băuturi cu conținut caloric mai mic și mai puțin dulci, băuturile carbogazoase cu zero calorii, cum ar fi Coca-Cola Diet, par a fi o soluție evidentă. Cu toate acestea, aceste branduri nu au atins întotdeauna succesul dorit, consumul de Cola Diet fiind mai mic decât Coca-Cola în 2015, cu o scădere de 5,6%. În aceeași perioadă, consumul de Coca-Cola Zero a crescut cu 0,5%.

Cum americanii beau mai puțin suc, companiile Pepsi și Coca-Cola au fost nevoite să găsească noi modalități de a atrage mai mulți clienți prin pregătirea nutrițională. Opțiunile sănătoase sunt esențiale pentru viitorul afacerilor.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Schimbările pentru asociațiile de proprietari începând cu luna iulie: Care e legea, care sunt obligațiile
Digi FM
Adi Despot, după ce Babasha a urcat pe scenă la concertul Coldplay: ”Te...
Pro FM
Soția lui Jorge a furat toată atenția la o nuntă mondenă, într-o rochie decoltată și cu crăpătură. E cu 10...
Film Now
Sofia Vergara, într-un costum de baie provocator, cu un decolteu amețitor. Imaginile au strâns peste 500.000...
Adevarul
Un nou blocaj pe piața legumelor. „Avem solarii pline de tomate care vor rămâne nerecoltate". Cât a scăzut...
Newsweek
Ce vechime trebuie să aibă un pensionar pentru 1.400 lei în plus la pensie la recalculare?
Digi FM
Anca Molnar, make-up artistul vedetelor, a murit la doar 35 de ani. Tânăra fusese diagnosticată cu o formă...
Digi World
Cel mai bun moment al zilei pentru a face sport pentru a scădea nivelul zahărului din sânge. E valabil mai...
Digi Animal World
Cum arată cu adevărat o furnică. Fotografia care a cucerit internetul: „E incredibil! Pare un monstru”
Film Now
Kate Winslet, despre filmarea faimoasei scene a sărutului cu Leonardo DiCaprio în „Titanic”: A fost un...
UTV
(VIDEO) Reactia lui Babasha dupa ce a fost huiduit la concertul celor de la Coldplay: “Am avut inainte o...