Raport Reuters/Oxford despre presa din România: Digi24 și Digi24.ro rămân în topul celor mai de încredere surse de informare

Data publicării:
digi24 colaj

Postul de televiziune Digi24 și site-ul Digi24.ro sunt printre cele mai de încredere surse de informare ale românilor, arată cel mai recent raport realizat de Reuters și Universitatea Oxford despre presa din România, iar brandul Digi24 rămâne în continuare și el în topul încrederii, alături de ProTv. 

Cititi și Raport Reuters/Oxford despre presa din România: Digi24 TV și Digi24.ro sunt cele mai de încredere surse de informare ale românilor | Digi24

Potrivit raportului, datele din 2022 relevă faptul că a scăzut consumul de știri, online și offline sub nivelurile de dinainte de pandemia de COVID-19, iar utilizarea rețelelor sociale ca sursă de informare a crescut.

Raportul dezvăluie că doar 16% dintre români plătesc pentru știri online, 33% au în general încredere în știri, iar 39% susțin că au încredere în știrile pe care le citesc.

Cea mai mare acoperire TV, RADIO și PRINT săptămânală o au PRO TV, Antena 1 și Digi24. Peste 30% dintre românii consumatori de mass-media se uită la aceste trei canale de televiziune de cel puțin trei ori pe săptămână. 

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

În ceea ce privește acoperirea online săptămânală, Digi24.ro și Știrileprotv.ro sunt cele mai accesate site-uri de news din România. Aproximativ 22% dintre românii consumatori de știri online accesează cele două site-uri de cel puțin trei ori pe săptămână. 

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Încrederea în știri a scăzut în general cu 9%, până la nivelul de 33%. Încrederea a scăzut, de asemenea, pentru majoritatea brandurilor de presă, indiferent dacă sunt publice sau private.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Dintre TV, print, Online și social media, online-ul a rămas sursa de știri cea mai folosită de români: 86%. 

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

În ceea ce privește dispozitivele folosite pentru consumul de știri, smartphone-ul a rămas cel mai folosit dispozitiv. 

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Românii au în continuare cea mai mare încredere în Digi24 și ProTV.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Raportul complet poate fi citit AICI.

Echipele Digi24 și Digi24.ro le mulțumesc românilor pentru încredere!

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri