Oamenii de știință au descoperit un vierme cu trei sexe și cu „marsupiu”

vierme-trei-sexe-marsupiu

Oamenii de știință au descoperit o nouă specie de viermi, care are trei sexe diferite și o „pungă” în care își ține puii, asemănător unui cangur. Mai mult, această specie poate supraviețui unei doze de 500 de ori mai mari de arsenic, în comparație cu doza care poate ucide un om.

Cercetătorii de la Caltech au descoperit opt specii de viermi care trăiesc în Lacul Mono din California, foarte bogat în arsenic, potrivit unui studiu publicat săptămâna această în jurnalul Current Biology.

Lacul Mono este de trei ori mai sărat decât Oceanul Pacific, iar până acum se credea că doar două viețuitoare mici trăiesc acolo, transmite CNN.

Fiecare specie de viermi dintre cele opt descoperite este unică: unii sunt prădători, alții paraziți. Iar unul dintre aceștia are trei sexe și un „marsupiu”.

Oamenii de știință consideră că pot învăța de la acești viermi supraviețuirea în condiții extrem de severe.

„Noua inovație în biotehnologie poate fi găsită undeva în sălbăticie. Trebuie să protejăm și să ne folosim în mod responsabil de acest mediu”, a spus James Siho Lee, unul dintre co-autorii studiului.

Arsenicul este o toxină care poate otrăvi sursele de apă și chiar ucide o persoană care o bea, dacă se găsește în cantități foarte mari.