Mesajele bucureștenilor supărați că nu au apă caldă

Data publicării:
gigacalorie caldura calorifer scumpiri sursa foto digi24-1

Floriana: „Aberant! Plătim scump aceste servicii ca să dispunem de ele atunci când avem nevoie, nu când ni se impune”.

Robert: „Şi dacă ajungi la 22:30 acasă, ce faci? Te culci nespălat ca să te scoli şi mai devreme, ca să te speli”.

Miki: „Cauza este lipsa de respect faţă de oameni!”

Victor: „Suntem în 2013 sau e stricat calendarul meu?”

Silviu Ianăş: „Cred că au dat timpul înapoi, prin 1987.”

Petruţa: „Plătim incompetenţa lor de a ne gestiona banii cu care tot noi contribuim. Vedem noi impozite mai mari şi mai multe, ca să aibă din ce se lăfăi.”

Alin: „De când aşteptam să am o scuză să nu fac baie! Atât mi-a rămas să zic, să fac haz de necaz, pentru că orice altceva aş zice, tot degeaba e. Niciodată nu se va schimba nimic în bine în ţara asta!”

Mihai: „Întrebarea mea este: dacă noi nu primim conform contractului, oare nu este posibil ca în aces caz să renegociem contractul şi să plătim doar cât primim? Adică nimic!”

Viceprimarul Capitalei Marcel Nicolaescu anunța astăzi, la prânz, că bucureștenii vor primi apă caldă doar ziua, iar între orele 22 și 5 aceasta va fi oprită, astfel încât să poată fi furnizată căldură în apartamente. RADET a venit mai târziu cu precizări, arătând că apa caldă nu va fi oprită în cursul nopții, dar va avea o temperatură mai redusă.

După câteva ore, Marcel Nicolaescu declara că problema a fost rezolvată și că, în urma „presiunilor” primăriei, Elcen a încput să furnizeze RADET agent termic la temperaturile necesare pentru a putea furniza și apă caldă și căldură în același timp.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri