BLACK FRIDAY. Produsele reduse cu până la 90% s-au epuizat în primele secunde

Data actualizării: Data publicării:
shutterstock_337424894
Foto: Shutterstock

Aproape toţi retailerii din România au pregătit de Black Friday reduceri importante, care pot ajunge chiar şi la 90%, pentru milioane de produse, de la automobile şi telefoane mobile la aspiratoare şi frigidere, de la cărţi, la articole vestimentare şi produse cosmetice, iar nivelul vânzărilor din acest an ar putea depăşi pragul de 170 de milioane de euro. Din primele estimări, produsele care s-au epuizat în primele secunde sunt mașinile, telefoanele reduse cu până la 50%, dar și laptopuri, electrocasnice sau cosmetice ale căror preț a scăzut cu 90%.

shutterstock_337424894
Foto: Shutterstock

Patru milioane de lei pe oră! Atât au cheltuit românii, doar în prima parte a zilei la Black Friday. Despre capcane și chilipiruri în plină febră a cumpărăturilor, vineri, la ştirile de la ora 19!

Cum să verifici în câteva secunde prețul adevărat de Black Friday

Dacă în SUA, de unde a fost "împrumutat", Black Friday are loc după Ziua Recunoştinţei, adică în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, în varianta românească, începută timid în 2011, reducerile au ajuns să nu mai aibă loc doar vinerea, să se întindă pe mai multe zile, ba mai mult, orice campanie de reduceri de peste an se numeşte generic Black Friday, iar anul acesta evenimentul are loc cu o săptămână înaintea celui din Statele Unite, scrie News.ro

Datele unui studiu recent arată că aproape trei sferturi (71%) dintre românii din mediul urban vor să cumpere produse de Black Friday în acest an, iar 44% dintre ei au în plan să plătească online achiziţiile făcute.

În ceea ce priveşte banii pe care i-au pregătit pentru cumpărături, 29% au între 200 şi 500 de lei, 25% între 500 şi 1.000 de lei, 13% între 1.000 şi 1.500 de lei, iar 9% între 1.500 şi 3.000 de lei.

Odată cu volumul mare al vânzărilor, şi firmele de curierat se aşteaptă la o creştere a activităţii, FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, estimând o creştere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie.

Consiliul Concurenţei a avertizat că reducerile de Black Friday vor fi monitorizate pentru a verifica dacă ofertele sunt reale, iar imediat după Black Friday, Consiliul va face public un raport cu privire la comerţul electronic.

Agenţia News.ro prezintă câteva dintre reducerile anunţate pentru Black Friday de site-uri de vânzări online, bănci, companii de turism şi firme de telefonie mobilă: 

Cel mai mare retailer online din România, eMag, a anunţat că vor fi două milioane de produse în ofertă, iar valoarea totală a reducerilor va ajunge la 40 milioane euro. Oferta de Black Friday de la emag cuprinde şi produse speciale, precum aur, autoturisme şi vouchere de 100 de euro la preţ de 50 de euro oferite de Tarom.

Printre produsele care vor fi avea reduceri se numără televizor OLED Smart LG, 139 cm, la 4.500 lei, scaunul auto 2Drive SAG-15, 9 - 36 Kg, la 160 lei, aspirator cu sac Samsung, 2.5 l, 750 W, la 150 lei, espressor automat DeLonghi Magnifica S ECAM, 1450W, 15 bar, 1.8 l, la 1.000 lei, periuţă de dinţi electrică Oral-B Vitality Plus Cross Action la 50 de lei, maşină de găurit şi înşurubat cu acumulator Bosch EasyDrill, 1.5 Ah, 1650 RPM la 200 de lei.

Şi Poşta Română are facilităţi pentru clienţii eMag în aceată perioadă, ei putând primi coletele prin 600 de oficii poştale, începând din 17 noiembrie.

”Serviciul PostCollect al Poştei Române poate susţine, zilnic, livrarea a peste 15.000 de colete, în perioada evenimentului Black Friday, începând cu 17 noiembrie”, a anunţat compania.

Banca Transilvania a anunţat că, pe site-ul băncii, pe Twitter şi Instagram se va desfăşura vineri campania de shopping bancar online BANK Friday, în intervalul 8.00 - 20.00.

”BANK Friday înseamnă reduceri, gratuităţi sau alte beneficii la stocuri de produse şi servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice şi companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plata, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto şi leasing operational”, a anunţat banca.

Ediţia din acest an a campaniei aduce o premieră: două dintre produse – Stickerul BT Pay şi Cardul BT Visa Electron personalizat cu poză – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter şi Instagram.

Christian Tour, unul din cei mai mari touroperatori din România, oferă de Black Friday sejururi în destinaţii interne cu discounturi de până la 70% şi în destinaţii externe cu reduceri de până la 50%.

„Agenţia introduce conceptul Black Friday Warm Up, prin care le propune turiştilor vacanţe în destinaţii exotice precum Maldive (sejur de la 1.850 euro/persoană), Thailanda (1.783 euro/persoană în cameră dublă + 310 euro taxe de aeroport), Singapore şi Bali (1.641 euro/persoană în cameră dublă + 310 euro taxe de aeroport)”, arată un comunicat al touroperatorului.

La Fashion Days Black Friday a început în seara de 16 noiembrie noiembrie, în aplicaţia de mobil şi pe website şi include un milion de articole -  îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi home & deco - cu discounturi care pot ajunge până la 90%.

Fashion Days le oferă clienţilor produse de la branduri precum: Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi's, US Polo sau Coccinelle. Clienţii Fashion Days vor putea opta şi pentru produse Burberry, Valentino, Jimmy Choo sau Rado. 

 

Mega Mall a pregătit reduceri de până la 50% la articole vestimentare şi de până la 80% la electronice, electrocasnice, produse IT şi telecom.

Librăriile şi magazinele de accesorii oferă şi ele reduceri de 40%, respectiv 70%, în timp ce vizitatorii vor putea achiziţiona articole sportive reduse până la jumătate de preţ. Pentru cei mici şi dorinţa lor de joacă, magazinele de jucării au pregătit reduceri de până la 50%”.

 

Platforma online Autovit.ro are peste 100 de oferte de la dealerii parteneri, cu reduceri de până la 40% pentru cele mai căutate modele de autoturisme de pe platforma online. ”În 2017, ofertele pregătite de partenerii Autovit.ro depăşesc 100 de autoturisme de la cele mai căutate branduri de către români, precum Volkswagen, Opel, Audi, Dacia, Ford, Skoda, Mercedes şi BMW”, precizează Autovit.ro.

Elefant.ro a dat startul cumpărăturilor de Black Friday în 16 noiembrie cu reduceri de până la 90%. Retailerul a pregătit vouchere Vodafone în valoare de 100 de euro care vor fi acordate gratuit, dar şi automobile Fiat şi MiniCooper ce vor putea fi achiziţionate cu până la 20% reducere.

Tot în oferta de Black Friday va fi prezent şi un model Fiat 500 Lounge 60th Anniversary Ediţie Specială, cu un discount surpriză. În plus, compania a anunţat reduceri şi la pachete turistice sau abonamente la World Class. 

FashionUP, retailer de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, a pregătit peste 200 de oferte şi reduceri de până la 90%. Astfel, pe lângă cele 50.000 de produse deja existente în portofoliul magazinului, au fost adăugate 20.000 în plus special pentru Black Friday. 

”Dintre acestea, 7.000 vor avea un preţ unic foarte accesibil, de 69 lei. Printre brandurile premium care vor beneficia de reduceri se numără Trussardi, Versace Jeans, Cavalli Class, Levi’s, Dixie, Guess şi Michael Kors”, anunţă retailerul.

Retailerul Ideall.ro a pregătit reduceri de până la 70% la peste 230.000 de electronice şi electrocasnice de la principalii furnizori pentru România: Arctic, Beko, Gorenje, Electrolux, Hansa, Bosch, Hotpoint.

”Clienţii vor putea achiziţiona, de exemplu, maşini de spălat Hotpoint la preţul de 1.299 de lei, cu o reducere de 48%, combine frigorifice Beko la 1.499 de lei, preţ redus cu 38% sau cuptoare incorporabile Bosch la 1.499 de lei, reduse, de asemenea, cu 38%. Transportul va fi gratuit în toată ţara pentru mărcile de top”, precizează Ideall.ro. 

Vitacom Electronics, companie specializată în vânzarea şi distribuţia de produse electronice, vine cu discounturi care pornesc de la 10% şi ajung la 35% în funcţie de suma de achiziţie. Vitacom desfăşoară această campanie între 17 şi 18 noiembrie în magazinele fizice din Arad, Bacău, Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Timişoara şi Constanţa. În plus, compania a anunţat că va prelungi orarul magazinelor cu o oră atât vineri, cât şi sâmbătă.

”Promoţia oferită de Vitacom de Black Friday porneşte de la un discount de 10% pentru o achiziţie de 20 lei, ajungând până la un discount de 35% pentru 100 de lei cheltuiţi în magazin”, se arată în comunicat. 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri