Grupul DIGI și-a extins baza de clienți în 2022 și a ajuns la venituri de 1,162 miliarde de euro în 9 luni

Data actualizării: Data publicării:
Serghei Bulgac face declaratii
Serghei Bulgac, directorul general al Grupului DIGI, a declarat că „prețurile nu s-au modificat, cifrele au crescut, pentru că a crescut numărul de utilizatori, atât în Spania, cât și în România”.

Peste 20 de milioane de servicii de telefonie mobilă, internet fix, cablu tv și telefonie fixă oferite clienților din România, Spania și Italia de Grupul DIGI până în septembrie 2022. Operatorul cu cea mai mare rețea fixă și mobilă a avut anul acesta o creștere substanțială de clienți, lucru care a adus venituri de peste un miliard de euro în primele 9 luni ale acestui an. Și contribuțiile la bugetul de stat au fost pe măsură. Grupul a plătit taxe și impozite în valoare de 888 de milioane de lei în primele 11 luni ale acestui an.

Grupul Digi Communications a obținut în primele 9 luni ale acestui an venituri totale de 1,162 de miliarde de euro, și asta datorită extinderii bazei de clienți. În România, Digi a atras peste 1,3 milioane servicii noi de telefonie, internet și cablu. Iar în cea de-a doua piață de activitate, în Spania, numărul de utilizatori a crescut cu 1,2 milioane pe serviciile de telefonie și internet fix.

Serghei Bulgac, director general al Grupului DIGI: Prețurile noastre nu s-au modificat, cifrele au crescut. Pentru că a crescut numărul de utilizatori, atât în Spania, cât și în România. Suntem foarte bucuroși, mândri și recunoscători atât clienților, cât și colegilor noștri pentru realizările acestea. Cu siguranță, până la sfârșitul anului, veniturile se vor apropia de 1,5 mld. euro.

Fiind pe piața de telecomunicații încă din anul 1994, Grupul DIGI a reușit să se mențină în topul preferințelor prin dezvoltarea rețelei. În primele 9 luni ale acestui an, Grupul a investit peste 400 de milioane de euro în dezvoltarea serviciilor. Investițiile din România au dus grupul la un grad de acoperire de 98.8% pentru rețeaua de telefonie mobilă la nivelul întregii țări.

Valentin Popoviciu, vicepreședinte al Grupului DIGI: Am ajuns în anumite zone să avem acoperire mai bună decât alți operatori, tocmai bazat pe efortul nostru de ani de zile de a crește rețeaua și de a ne baza pe fibra optica pe care o dezvoltăm de peste 20 de ani, astfel încât să ajungem și în cele mai îndepartate colțișoare ale țării. Investițiile noastre vor fi orientate către calitatea rețelei, astfel încât să avem pe mobil o calitate foarte bună pentru clientii noștri.

În momentul de față, DIGI are servicii dezvoltate în România, Spania și Italia, urmând ca în anii următori să se extindă și pe piețele din Portugalia și Belgia.

Editor : Liviu Cojan

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri