Zborurile reprogramate și anulate de Wizz Air din cauza vremii de pe aeroportul Londra Luton. Ce trebuie să știe pasagerii afectați

Data publicării:
Bad weather at Heathrow Airport, London, UK - 11 Dec 2022
Meteorologii din Marea Britanie au emis mai multe avertizări cod galben de vreme severă din cauza ninsorilor abundente, a poleiului și a ceții. FOTO: Profimedia Images

Compania aeriană Wizz Air transmite că din cauza condițiilor meteo severe de pe aeroportul Luton din Londra 6 zboruri către România au fost reprogramate, întârziate sau anulate.

„Wizz Air confirmă că din cauza condițiilor meteorologice severe de pe aeroportul Luton din Londra, mai multe zboruri către și dinspre România sunt afectate:

W6 3504A de la Londra Luton la Timișoara – reprogramat din 11.12.2022 pentru astăzi, 12.12.2022 – ora estimată de plecare 14:10 ora locală

W6 3304A de la Londra Luton la Cluj-Napoca – reprogramat din 11.12.2022 pentru astăzi, 12.12.2022 – ora estimată de plecare 09:30, ora locală

W6 3901/3902 Bacău - Londra Luton – Bacău – întârziat (zborul din Bacău urmează să aterizeze la Luton)

W9 3606/3605 din Londra Luton – Suceava – Londra Luton – anulat

W6 3992A de la Londra Luton la Craiova – anulat

W6 3006 de la Londra Luton la București Otopeni – anulat

Pasagerii afectați au fost informați cu privire la opțiunile lor și li s-a oferit reprogramarea pentru următorul zbor Wizz Air disponibil, varianta rambursării integrale sau 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie. Datorită disponibilității hoteliere extrem de limitate, ca urmare a tulburărilor meteo masive, recomandăm pasagerilor să își rezerve singuri cazarea și să evite călătoria la aeroport. Costul va fi rambursat într-o limită rezonabilă după depunerea unei sesizări cu chitanțele aferente pe website-ul Wizz Air.

Deși condițiile meteorologice sunt în afara controlului nostru și au influențat operațiunile tuturor companiilor aeriene din Londra Luton, Wizz Air își cere scuze tuturor clienților afectați pentru orice inconvenient cauzat. Permiteți-ne să vă asigurăm că echipa Wizz Air face eforturi la aeroport și online, pentru a sprijini pasagerii care ajung la destinație. Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor noastre rămâne prioritatea numărul unu a Wizz Air. Pentru a fi informat despre cel mai recent stadiu al zborului și pentru a primi notificări prompte, Wizz Air le reamintește pasagerilor să furnizeze informații de contact corecte în sistemul de rezervare”, arată un comunicat de presă al companiei aeriene.

Sute de români au rămas blocați în aeroportul din Luton. Pasagerii și-au petrecut noaptea în aeroport și au dormit pe unde au apucat, unii dintre ei chiar pe jos, în fața birourilor de check-in. Supărat că nu poate decola spre casă, un român și-a rupt pașaportul chiar sub ochii angajaților de la aeroport, scrie Ziarul Clujean.

Editor : Alexandru Costea

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri