UBER, sponsor al unei echipe din Liga a 2-a

Data actualizării: Data publicării:
minge de fotbal shutterstock_95315320
Foto: Shutterstock

Serviciul de mobilitate urbană UBER devine sponsorul unei echipe din Liga a 2-a, în sezonul 2017-2018. Este primul parteneriat sportiv încheiat de companie în România.

minge de fotbal shutterstock_95315320
Foto: Shutterstock

„Avem un drum și nu ne vom opri, avem un vis și nu ne vom trezi!”. Acesta este sloganul echipei de fotbal Politehnica Timișoara, o echipă care joacă din suflet, cu și pentru suporteri. Ne-a plăcut pasiunea pe care o pun în tot ceea ce fac încă de prima dată când ne-am întâlnit. Avem în comun dragostea pentru Timișoara, ambiția și mentalitatea de învingători, așa că am decis să pornim împreună la drum în noul sezon. Dragii noștri timișoreni, ne bucurăm să vă anunțăm că UBER devine partener al Politehnicii Timișoara!

Politehnica Timișoara a început să își scrie povestea în vara anului 2012, după dispariția vechiului club, printr-un parteneriat dintre Universitatea Politehnica Timișoara, una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ superior din România, și Asociația Suporterilor Timișoreni „Druckeria”, care sprijină activitatea suporterilor poliști.

„Obligatoriu înainte! Tot înainte!”, este motto-ul care i-a ghidat pe parcurs. Au plecat la drum împreună în liga a V-a și, după 170 de meciuri oficiale, sunt pregătiți pentru un nou sezon, de această dată în Liga a II-a. În cele 5 sezoane disputate până acum au înregistrat 122 de victorii și au marcat 514 goluri, rezultate impresionante pe care le pun pe seama legăturii speciale care există între tribună și teren, precum și ambiției ”Băieților în ghete”, care poartă tricoul alb-violet cu onoare și cu multă responsabilitate.

Parteneriatul cu UBER ne onorează și ne face să ne dorim mai mult pentru Politehnica în perioada ce urmează. Avem o datorie morală față de toți oamenii care cred în noi și sperăm ca în acest sezon să arătăm forță, atât în teren cât și în afara lui. Brandul UBER e unul extrem de cunoscut la nivel mondial la momentul actual iar faptul că ei au dorit să își asocieze numele cu cel al Politehnicii Timișoara și al Universității Politehnica Timișoara demonstrează că pașii pe care i-am făcut până în acest moment sunt cei corecți. Înainte Politehnica!”, a declarat Marius Cociu, Manager General Politehnica Timișoara.

Politehnica Timișoara este mai mult decât un club de fotbal. Este echipa suporterilor, iubită și apreciată de timișorenii de pretutindeni. Ne-a plăcut pasiunea pe care o pun în tot ceea ce fac și ambiția «Băieților în ghete», care poartă tricoul alb-violet cu onoare și responsabilitate. Avem în comun dragostea pentru Timișoara, ambiția și mentalitatea de învingători și ne bucurăm că le putem fi alături! Pornim la drum împreună în noul sezon, trup și suflet alături de alb-violeți”, a declarat Irina Scarlat, Marketing Manager, UBER România

UBER este disponibil la Timișoara din noiembrie 2016. Până acum, aplicația are peste 20,000 de utilizatori în Timișoara și peste 300,000 la nivel național.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri