Nelu Tătaru: Oamenii au început să sune strict pentru informaţii şi pentru prevenţie, nu pentru urgenţe. Panica a început să scadă

Data publicării:
nelu tataru, secretar de stat MAI
Foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

Secretarul de stat în Ministerul Sănătății, Nelu Tătaru, a anunţat, vineri, că oamenii sună la linia TelVerde strict pentru informaţii şi pentru prevenţie, dar nu pentru a anunţa urgenţe. Panica a început să scadă, a subliniat el.

De la operaționalizarea liniei telefonice TELVERDE 0800800358 destinată celor care doresc informații legate de prevenirea infectării cu virusul COVID – 19 (coronavirus), au fost primite 3.611 apeluri de la persoane care au solicitat informații despre modalitățile de prevenție, dar și despre procedura în cazul în care există suspiciuni asupra contractării virusului, a anunţat vineri Grupul de Comunicare Strategică.

„Au început să sune strict pentru informaţii şi pentru prevenţie, dar nu pentru a anunţa urgenţe. Avem şi autodeclaraţii că s-au întâlnit cu persoane care au venit din Italia, dar oricum panica a început să mai scadă”, a spus Nelu Tătaru.

Programul de funcționare al liniei verde este zilnic, între orele 08.00 și 23.00, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică. Linia telefonică TELVERDE este strict pentru informarea cetățenilor și nu este un număr de urgență!

În cazul în care sunt suspiciuni asupra unor persoane care ar fi contactat virusul, aceste situații trebuie anunțate la numărul unic de urgență 112.

Redactare G.M.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri